va händer?

Då ska vi se..

vad har hänt?
jag har förlorat mig själv. har inga känslor, helt död typ.

vad ska hända?
letar boende för fullt i Huddinge / Stuvsta. Måste komma närmare mamma. min mamma är ett stort stöd. kan inte önska mig en bättre mamma. så just nu bor jag här, då gamla lägenheten kväver mig. jag får panikångest där.

jag har varit sjukskriven 1 1/2 månad typ, men jobbat lite smått dom två senaste veckorna. gått sådär, ena dagen satt jag på lagret o tokgrina. varje gång jag försökte gå ut i butiken så började tårarna rinna utav sig själv. men den här veckan så har det gått hyfsat bra. korta pass o inte alltför mycket folk. har fått otroligt bra stöd av mina kollegor. nu har jag gått på föräldraledigt, 3veckor. hoppas på att kanske hinna göra något skoj.

lägenheten har blivit fin med nytt golv o joan har målat o donat med roger. så märks inte att man haft vattenskada. kommer bli jätte fint när hallen är klar tror jag.

jag har återtagit kontakten med gamla vänner som faktiskt har spelat en stor roll i mitt liv. känns underbart.
försöker verkligen hitta tillbaka till mig, men är verkligen vilse. VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?
ena sekunden så känns allt så självklart o bra medans det vänder i andra.

den här sommaren som skulle bli så jäkla bra, men nu är allt upp o ner. dagarna försvinner, jag har inte gjort något vettigt. har inte haft ork heller. ibland orkar jag massor, o så vänder det. orkar inte ens prata.

det var en liten uppdatering för tillfället. vet inte ens om nån läser längre..

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej L! Jo, jag tror visst att vi är flera som läster din blogg, har varit inne och kikat emellanåt. Läser både din och Annikas blogg. Vet att livet kan vara upp och ner, de är ju tyvärr så, alla har vi något att kämpa med. Men lovar dig att de blir bättre. Du kommer att må bättre. Vet av egen erfarenhet. Bra att du har mamma och vänner omkring dig om de är de som får dig att må bättre. Sen har du dina barn, som är dina guldklimpar i livet. Största kramen till dig och ha de så gott du kan. Kram kram Gunilla, fd till Conny. Kram kram

2011-07-18 @ 13:16:12
Postat av: Gunilla

Hej L! Jo, vi läser visst din blogg fortf! Jag läser din och Annikas blogg. Livet är upp och ner, vi alla måste nog kämpa med vissa saker tyvärr. Men jag kan lova dig att de blir bättre. Du har din mamma, dina vänner och dina barn som är guldklimparna i ditt liv. Jag vet av egen erfarenhet. Kram till dig från mig, Gunilla, Connys fd. Må så gott så hoppas jag att vi hörs är via din blogg. Kram kram kram G

2011-07-18 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0