snabbis..

inte bloggat på ett tag då det varit mycket jobb.. chefen har varit på bali så då blev det lite fler timmar för mig.
har nu bokat en solresa till cypern med två underbara människor. längtar som en tok, speciellt efter snöfallet igår.
åker bort en vecka o lämnar både barn o gubbe hemma. ska bli skönt o få vara bara louise för ett tag.
har nu 3lediga dagar.. försöker göra nytta blandat med mystid med barnen o gubbe.
gjorde en lyckad lasagne till middag.. njutit av två solpromenader.. tagit ett varmt bad själv..

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ia

Så skönt för dig att resa iväg utan familjen, då laddas batterierna kan jag tro! Härligt, d är du värd!

2011-03-20 @ 06:18:17
Postat av: Panki

Åh vad mysigt du haft det då! Nice, det är du värd!

2011-03-20 @ 14:54:45
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: K

Ja nu är jag i full gång igen.. Nu är det din tur att uppdatera :) Bilderna har jag inte fått upp än, men jag länkar till dom när dom är uppe ;) Ha de fint!

2011-03-26 @ 15:38:44
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0