Midsommar 2013

Det närmar sig midsommar med stormsteg..
Själv har jag legat däckad med feber o röd näsa sen i måndags så det blev Inge jobb för min del den här veckan :-( skrev in mig på arbetsförmedlingen idag. Väntar på besked från skola. Jag ska komma in på det jag sökt så jag äntligen kan göra något jag är bra på.

Albin växer.. Älskar o bygga lego, spela tvspel (han e grym på det,snabblärd) o sjunga/dansa. Han längtar efter att få börja skolan. Han kommer börja i Utsäljeskolan som ligger 2min gångpromenad från oss.

Tyra växer hon med.. Lite små kaxig måste jag nog säga samtidigt som hon är sååå omtänksam. Tjejig som bara den :-) nu i sommar ska vi ligga i hård träning. Inget mer suga på fingrarna speciellt inte när man ska bli mullebarn.

I midsommar åker vi till Trosa o firar med Marcus bror o hans familj, även syrra o mamman ska va med. Ska bli mysigt. Midsommardagen blir nog en tur till grönan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0